Si Pembaca

Saturday, November 29, 2008

Aku Kerinduan!

Salam n morning sume, pic sebelah ni ade la mak aku..nama die Rokiah tp kekdg tu aku pggil die Cik kiah..huhuhu..sajer je nk pggil mcm tu n kekdg tu gak kalo borak ngn die, die gelar kn 'kiah'...hahahaha..ape la mak ni...
Aku tulis n3 ni pn sbb aku rindu sgt2 ngn die ni...ingt kn nk suh die dtg arini tp aku kol die xjwb pn...hmmmm....aku rasa mak aku bz la...ish2....mak ni asik bz jer....cian la ckit kt kitorg ni....kdg2 tu dlm 1bln tu, ade jer aktiviti die...g sana la, g cni, kursus sana, kursus cni....
Ble la kite sume leh spend masa bersama...wat nya aku da xde nnti kn ssh...mcmana yer...anyway aku pn da nk abis exam ni....leh rehat lama2...hahahahha
Lg 1, bberape ari yg lepas layle da msg aku..nk ajak lepak...huhuu..aku lak kat unisel lg...sbr yer kengkwn...selasa ni aku akn jumpa korang....

K la...tu jer kot..sebenarnya aku xde idea nk tulis ape..hhahaha..

xoxo..

2 comments:

  1. Salam Nadia,

    Kalaulah boleh Nadia bagi sikit clue yang boleh ring my bell siapa gerangan Nadia ni. Terima Kasih kerana sudi melawat blog teacher. Teruskan usaha untuk menjadi insan yang berguna dunia akhirat. Cikgu Ramlah tak ada blog..

    ReplyDelete
  2. I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
    My web page is www.usainstantpayday.com

    If your page is important contact me.
    please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
    Thanks
    gismsmikalk

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: