Si Pembaca

Tuesday, December 02, 2008

December..here I come!

assalamualaikum pembuka bicara,
bulan disember telah tiba,
byk benda yg nak d cerita,
sama2 la kita membaca nya.....

hehehe...pelik kn bile aku berpantun, siap bg 4 kerat nya..tp aku xleh lawan r pantun 2 kerat ili..gle2 wei...tujuan aku ni bkn la nk citer psl pantun2 ni tp nk bgtw yg aku da abis paper..lalalala
akhirnya aku dpt gak merehatkn otak d bulan dec ni..n kebetulan lak last paper aku 1hb aritu...
aritu selepas exam ade gak amik pic tp mlas nk upload...xde mood la time tu..

hmm..skg ni cuti sek..so aku terpikir2 ape nk watpe cuti ni..suriumah?? haha..tu mmg keje aku..biasa la cuti2 ni..time ni r mak 'bersara' jap...hahaha..aku xkisah pn..
hmm..lepak bersma rakan2 ku?? kena pk gak..cz budget gua lari da...
so kena cri keje part time..

hmm..bulan dec ni gak bufday angah aku..huhu..da masuk 22thn pn..kite celebrate ye angah..
n bln dec gak..penutup bg thn 2008..xlama lg nk masuk 2009..
cepat sungguh masa berlalu.....hmmmm..

ok la..nak cite byk aku lak ngntuk..

jumpa lg..daa~~

xoxo..




2 comments:

  1. mmg la ssh nad nk lwn ili nyer pantun dier mmg ratu pantun.hahahah..
    ni pantun dr ili..
    Kuda lari bertapak-tapak,
    Hai nad dh pndai nk lwn tauke nmpk??

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    kn da ckp..
    nk nad reply ker pantun ni??

    hmmm..

    anak timah main guli,
    hehehe saje je nk uji..

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: