Si Pembaca

Sunday, January 04, 2009

3rd Jan 2009


salam korang!!

hmm..smlm aku kembali ke UNISEL..register sem bru..kihkihh..
pnat gle..nape pnat?? meh aku citer ape yg aku wat....


aku bgn awal pg tu...biasa la kemas2 umah n pg tu gak mak aku g family day kt FRIM, Kepong wit angah..nape aku xikut?? haha..skg ni kn kena pakai seat belt blkang, kete kancil aku mana ade seat belt blkang..kbtulan kete wira mak aku tu bermasalah..terpaksa la guna kancil..ok xmau citer psl kete..after da kmas2 umah, aku kmas brg aku lak..haha..tu pn ade yg tertinggal hehehe..nsib ko la nad...

da siap kmas2 tu..lepak2 jap, tunggu mak aku lik..n at 2pm aku gerak dr umah..bye2 umah!

Aku smpai UNISEL dlm kul 2.45pm mcm tu la..kihkih
amik no..no aku 1777...adush! ketika tu diorg kata skg 1422 kot..gle r..
n aku terjumpa Ili..hahaha..da salam cium peluk..bru tnya..

"kak, no bpe?"
" 1666 "
"lama la nk tunggu ni"

kitorg siap g anta brg2 kt umah sewa dulu..smpai jer no bru 1500 agak2 nya la..ape lg tunggu la kitorg kat bwh khemah tu..
aku cuma cian kt mak aku jer...yela..pnat sgt.....sowie mak..

da smpai no aku..aku da masuk, da duduk, aku rasa sakit ati sgt..
mana tak nya...aku duk kt line kanan, tp line aku ni x bergerak2 lngsung..nk mampus..
line kiri aku ni laju jer..lg mendidih org yg kemudian yg settle dlu..bengang nya...

bygkn kn la..smpai kul 2 lebih settle sume kul 6 lebih... sbr2....

mlm tu..pas da kmas2 brg kt umah sewa...kitorg g dinner...perut da lapa..
kitorg tu adalah aku, ili, abg shafeeq n abg poji...
mkn d mana???? mkn kat satay hut!!!!!!! thanks abg shafeeq
ssh2 jer blnja kitorg ni..kihkih!

not bad r mkn kt satay hut..kedai die simple jer..tp tang satay die..amik ko! aku rasa ade la sebesar ibu jari abg shafeeq..kihkih! thumb up la wei....aku bg 4 stars utk satay hut..

huhu......so mlm tu berakhir ngn best nya..n aku x terlupa tuk mengatakn HAPPY BUFDAY!
To WAWA, sori r lmbt wish kt ko..aku bkn lupa cuma xde cdit time tu..tp aku wish gak kn..hehehe

so..tu la yg terjadi dlm 1 hari....kihkih!


2 comments:

  1. selamat belajar.. good luck with new semester..

    ReplyDelete
  2. besar mcm ibu jari abg yer...perli nmpak..hehehehe...4 star laa sgt...makan 1 cucuk jer...kalau 4 star pling kurang 4 cucuk...

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: