Si Pembaca

Friday, January 23, 2009

Home Sweet Home! - Part 2 -

salam mlm sume...
n3 ni ade part 2 la...hehehe....
jgn tkejut...ianya xda ape2 citer pn....saje nk mengediks..lol!! lala~ ~

hmm....akhirnya, aku berada d umah...suka2!
agak pnt la arini...smpai2 jer tlg along mengemas...i ni rajin k..kihkih..
pas da tlg ckit2..aku mghadap Buah Ati ku ni...rindu sama dia...
apelg...on9 je ler...hiks...nsib baik mak x membebel...
da boring tu..tgk tv lak..last2 tv tu tgk aku..sbb aku tertdo...lalala!
da terjaga tu..g mandi..pastu menghadap balik Buah Ati ni..

nk kata ape lg yer...

arghhh! da blurr...nnti2..nsib baik ingt...aku nk ucpkn thanks to all..yg jd followers aku..aku semakin ari semakin suka berblog tp msih d stage yg agak bwh la..INSYAALLAH..aku akan cuba memperbaiki kekurangn n kelemahan aku ni....

tima cih sume!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: