Si Pembaca

Tuesday, January 27, 2009

Perlu kah Aku Mencari Cinta?


Cinta...ada ape dengan cinta?

Hmm...tbe2 aku teringt conversation antara kwn2 aku time g Ulu Yam..
blh d katakn almost of them da ade yg berpunya...cuma aku ngn Ct jer yg single...hahaha!
aku citer psl aku jer la..psl Ct nnti aku tnya die k..

Org kata aku ni memilih mcri BF..btul ker?? Cerewet?
aku xsure r....mgkn ye..mgkn tidak...
sbb.......kalo nk bercinta, byk benda nk d pkr nya...aku ni ssh ckit...
yela kn, student lg...kalo student msti xleh nk dahulu kn yg mana 1 kn ..
tp aku tw rmai yg xsetuju ngn pndpt aku ni..xpe..aku xkisah..len org len pendapat nya..
bg aku, ia agak rumit...

Hmmm.....wlaupn aku xde BF, xbermkna aku ni xde perasaan pd lelaki lak...
ade perasaan tu cuma xtw utk sape....
kwn2 aku selalu tnya, xkn la xde sorg dak kolej yg ko minat....
apepn, aku mampu gelak r....last2 aku ckp ade jodoh ade la BF tu..kihkih!


Pesanan aku kt kwn2 aku,

Aku hrp korang berbahgia r ngn pilihan msing2...
1 ari nnti aku tunjuk la sape BF aku...kihkih....

So skg ni perlu kah aku mencri cinta skg?


Pesanan: luahan ati aku ni, aku xsuka org tnya sape bf aku mulai skg..

2 comments:

  1. 'cinta tak akan datang kalau tak dicari...cinta tak akan dirasa kalau tak memberi....

    ReplyDelete
  2. kekeke.. owh..

    cinta itu hebat sehingga membutakan.. cinta itu menberi apa la sgt menerima.. cinta itu jiwang kadang2 mempesona hingga ke hati..

    cinta itu seharus nyer.. jodoh didalam buku.. so kalau buku x dibuka x igt la muka surat bape name bakal BF.. kekeke

    mengarut dah... hahaha..
    kenangan itu indah bila bersama dengan org istimewa walaupun dimana2..

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: