Si Pembaca

Friday, February 13, 2009

Ketika Ini...(:


salam ptg sume..huhu..

cuaca d ptg ni jap panas, jap mendung, jap berangin...pening aku..
tp situasi aku skg ni agak 'panas'...ntah ape yg xkena agak nya....

pg td agak kemalasan nk g klas..mana x nya..smlm tdo kul 2 lbh pg...perhatikan btul2
PAGI huhu..ntah nape aku tdo agak lambt smlm...so pg td bgn kul 7, tu pn duk golek2 lg...bantal n selimut duk memanggil jer..kihkih...tp sbb semangat tu ade..aku menapak gak g klas...

klas aku ok jer td wlaupn agak mengantuk..tp tahan je la...

xlama lg mid term break..best2....kira bln ni aku pecah rekod, xblik umah tu..huhu..biasa 2minggu 1x aku balik umah..huhu..kali ni x...siap mak aku tnya...


"adk, ko xnk balik ker??"

"adk byk keje la mak, lgpn nk mid term da..nti adk blik r"

"mak ingt ko xnk balik da...huhu"


ish...mana leh xbalik..nnti rindu la mak....lol!
see...ternyata mak aku syg aku tw.....

skg ni tunggu masa jer nk packing brg n cabut balik umah..
.

wah..xsabar gitu.....




(: (: (:


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: