Si Pembaca

Wednesday, January 20, 2010

.1.

Hi sume!
Ya. Seperti yg aku jnji kn...aku akn berceloteh di cni sbyk yg mgkin....
Seperti yg korang tw gak, aku seorg student dan bru jer mendaftarkn diri pd 18hb Jan.
Ya. Aku tw aku lmbt register aritu..hehe...biasa la mslh xpernah surut....tu yg lmbt register.

Dan pd semester ni, dgn bangga nya aku gelar kn aku senior! hahaha...bongkak sungguh..
Dan semester ni gak, aku ade roomate bru n housemate.....no more lg Ili ahaks....sedih nya....miss her la :). So far, aku ngn dak2 bru ni ok gak la...cuma aku ni bkn jenis yg byk ckp ble jumpa org baru..hehehhe..

Time table aku xla pack...ade 5subject jer n 1subject tu xde final paper, iaitu Project Paper, aku akn bertungkus lumus tuk dpt gred yg terbaik subject ni...

Baik la...aku stop cni dulu...nnti smbung kembali :) ade urusan yg perlu d selesaikn! daa~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: