Si Pembaca

Monday, March 15, 2010

Akhirnya mereka tinggal kn sy...uwaaaa!


Ketika aku ngh taip2 ni..hati aku tbe2 sayu ngn pilu.....
selama 4thn aku di unisel, bertemu, berkwn, beramah mesra...
akhirnya mereka meninggalkn aku dulu...sob..sob..sob.. :(



ini ILI NAWWAR..akak yg paling kamceng ngn aku..
die sgt memahami aku...berat nya ati nk lepas kn die

"akak, pasni xleh nk manja2 ngn akak lg...uwaaaa"

aku kenal die since aku foundation lg....aku syg gle sama die...
ssh tuk aku lupakan die :(



dari kiri ni NELFI ADIELA n yg kanan IEQA ZAKI
yg nelfi aku knal time foundation gak kebetulan dua sem akhir tu die pindah umah kitorg...
time tu happy gler kn kn kn...pas abis foundation masing2 bw diri n berjumpa semula bile die menyewa satu umah ngn aku lak.....:)

kak ieqa lak even aku xrapat sgt die, die sorg yg baik...:) wlaupn aku kenal die sekejap tp aku akan rindukan die nnti...

Nick Leen ni lak aku kenal die time foundation gak..hehehe
die selalu dtg umah kitorg, lepak2, mkn2, gosip2..hehe



sungguh comel die...:)

apepn, nad ucapkan gud luck kt korang sume.....yg mana nama2 x di sebut, jgn kecik ati k..
aku tetap rindukn korang..heheh

jumpa lagi korang!!!!!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: