Si Pembaca

Tuesday, March 23, 2010

Nuffnang

Morning uols~~
Mcmna uols arini? Baik ka xda baik? hehe

Pagi ni saya sangat rajin terjah blog awak awak dan awak.
Ade yg saya follow gak, ade yang masih dalam pertimbangan..maaf yer.
Sedang asyik terjah menerjah..tiba2 iklan saya kat blog saya ade lak..

wah....rezeki2...:) bukan apa, sejak akhir2 ini blog saya kekurangan iklan sbb xde orang nk terjah..:(
oleh itu, minta kerjasama dari awak awak dan awak, kita sama2 tolong menolong yer..

Saya lihat ramai blogger nak beralih ker INNITY...best ke??

Tapi saya nak setia pada NUFFNANG :)
Ya, mungkin saya ni bkn la blogger yang active untuk mengupdate tp saya tetap berusaha untuk menambah earning saya tuuu..

oleh itu, renung2 kan la awak awak dan awak....:) Selamat Terjah!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: