Si Pembaca

Sunday, February 27, 2011

Nicholas Spark; Seorang Penulis Novel

As Salam :) ;

Hmm, entri lepas aku ada pung pang pasal movie kan tapi aku lupa nak ckp yang movie tu di adaptasi kan dari seorang penulis novel bernama Nicholas Spark. Aku pn ada la gak simpan buku buku dia ni. Antaranya ialah

---------------------------------------------------------



1. The Choice




2. True Beliver




3. Dear John




4. At First Sight

-----------------------------------------------------------

Kalo di ikut kan banyak sebenar nya buku buku dia ni tapi dalam collection aku hanya ada ini sajo :) tu pn kakak aku yang mengumpul nya tetapi atas dasar baik hati org sekeliling aku, aku dapat la beberapa movie hasil tulisan novel si Nicholas ni. Kalo payah sgt nak abis kan membaca kite tengok je la movie dia, walaupun dalam movie tak la details sgt tapi sekurang kurang nya kita faham apa yang nak di sampaikan si penulis ni. Antara citer citer yang dah di movie kan ialah The Notebook, Dear John, Message in the Bottle dan The Last Song. Yang lain lain aku tak pasti la..kalo aku terlepas pandang, minta maaf ye ^^ tak sengaja.

Jadikan amalan membaca satu amalan yang mulia ye kawan kawan ^^v!! *alasan tak nak membazirkan masa


p/s : on the way tengok movie Message in the Bottle lak hehehehe

credit : google di atas gambar gambar tersebut ^^!



No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: