Si Pembaca

Tuesday, March 25, 2014

26tahun

Assalamualaikum, terima kasih Ya Allah swt! Masih bernafas lagi. Alhamdulillah.

Genaplah umur saya 26tahun. Syukur ke-hadrat Illahi kerana masih memberi peluang saya untuk memperbaiki kekurangan dari pelbagai segi agar saya menjadi insan yang beriman dan penyabar.

Terima kasih yang tak terhingga pada keluarga saya kerana telah mengajar erti kehidupan. Semoga apa yang saya hajati dapat dikecapi..amin


Sebenarnya..konon konon nak buat surprise sendiri tapi sebabkn penat sangat tak jadi la buat. CCM ni saya beli dgn kawan sek. Sedap gak. Kalau korang pernah mkn NyamNyam..yg gmbar harimau oren tu...hah..rasanya lebih kurang mcm tu la. Celop2 pastu crunch tu melekat kat coklat hehehe


Tak lupa gak, kek hari jadi pemberian ayah...sedap coklat banana. Kisahnya ayah terwish awal 2hari. Takpe ayah, adik tak kisah pun. Ingat juga ayah pada adik ek..eh bkn adik tp kakak adik! alang2 taknak malu, ayah kata takpe nnti ayah bg kek. Weee... rasanya bila dah besar ckit ni, bila org wish birthday rasa terharu lak.. insyallah.. dlm proses nk cari hadiah untuk diri sendiri. Nnti saya show off kat sini hahahah!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: