Si Pembaca

Friday, April 11, 2014

Tekanan!

Assalamualaikum..

Haiihh, lama dah tak sok sek sok sek kat sini. Masa mencemburui daku *sedihtahapmaksima*. Rasanya bulan 4 ini, tekanan dia lain macam. Macam bulan lepas walaupun dugaan datang bertimpa timpa tapi tak sehebat yang ni..

Ok....communication itu penting. Jangan dengar cerita sebelah pihak. Siasat kemudian baru buat keputusan. Dunia tadika banyak cabaran dan dugaan. Lebih lebih lg masalah yang berkaitan ibubapa... belah kiri nak jaga belah kanan pun sama. Conclusion nya, banyakkan bersabar tp jangan lembut hati hehe. Saya pun baru je dalam bidang ni walaupun takde experience tahap atas langit tapi kena banyak belajar. Kena pandai cari ilmu, bukan ilmu yg datang pada kita.

Saya ni beruntung kerana boss banyak memberi pendedahan pada saya, bawa event sana sini, pergi meeting bersama. Nama sahaja cikgu tp 1001 kerja saya buat. Menyesal? Tak! Memang seronok walaupun penat badan dan otak. Nawaitu saya nak menolong tp jika rezeki saya ada di tempat lain, saya takkan lupakan jasa mereka yang banyak membantu saya ketika ini.

Sebagai penutup, jadikan benda ini motivation pada diri sendiri supaya maju ke hadapan!




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: