Si Pembaca

Sunday, May 31, 2015

#throwback : Family



Assalamualaikum semua! 

#throwback adalah hastag yang selalu guna pakai pada gambar gambar di instagram, facebook dan sebagainya. Saya nak guna hastag in sebagai salah satu entry wajib setiap hari Ahad saya. Kalau semua tau kita ada #wordlesswednesday kan, so kita cipta kelainan sikit


Apa yang saya nak #throwback pada minggu ini adalah gambar family



Ni gambar bila ntah. Rasanya 5 tahun lepas. Gambar Raya. Dulu dulu kan famous ambil gambar studio. Masa ini ayah tak raya dengam kami. Kami sekeluarga je

Apa yang saya suka pada gambar ini, siapa sangka adik adik saya yang laki ini akan bertukar sebiji sama. 

Ok dari kiri adalah Alif, Angah, Mak, Shahriz (depan), Along, Adik (Saya)
Rupa Shahriz sekarang dah macam Si Alif masa ini. 
Kalau dulu anak anak perempuan free hair, sekarang dah bertudung.

Tahun ini insyallah, kita akan ada gambar keluarga yang baru hehehe
Baru la dapat merasa duduk dalam family besar

Yang dibawah adalah gambar terbaru kami

 

Angah dan suami





Semestinya gambar cik yang tengah menaip ni




Alif, si tinggi dengan kawan jiran sebelah rumah




Si Mak 




Si Shahriz yang gemuk. Sama tak muka nya dengan alif dalam gambar 5tahun lepas?




Si Ayah, Sapa tak kenal ayah saya boleh lah tengok kat sini. 


Saya rasa cukuplah #throwback yang mana ada. Yang takda dalam gambar terbaru Si Along sahaja. Insyaallah nanti kami akan berkumpul semula. See ya!










No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: