Si Pembaca

Sunday, June 14, 2015

Diary of Mommy: Toddler Bag

Assalamualaikum semua!

Ok. Dah sampai! Dah sampai!

Saya jangkakan barang ini akan sampai lewat sebab berdasarkan email yang saya dapat, kemungkinan 1 bulan akan sampai tapi hanya dalam seminggu je barang itu sampai ke tangan saya.


Syok nya!!


Ingat lagi tak saya ada register nama kakak saya dalam dryers club tu?? lupa nak bagitahu kalau kita sudah register as member club, kita ada diberikan hadiah percuma so ini adalah hadiah nya!





Selamat sampai dah! Sukanya. Saya ini suka buat benda macam ni. Register, baca terms and agreements pastu sign terussss!



Ini lah beg toddler. Mula mula tengok ingatkan besar...sekali dapat kecik je. hehehe tak kisah la janji percuma!



Yang penting brand Drypers. Hahahahah




Oleh sebab barang ini percuma, jadi memang gambar ladybird je la.....takde nak pilih pilih dahhhh. bersyukur lah yang ianya percuma. takyah nak demands la...








ok. lepas ni nak shopping barang barang baby pula. excited nak dapat anak buah pertama!


XOXO!




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: