Si Pembaca

Sunday, September 20, 2015

Achik Yaa & Izzati

Assalamualaikum,




Kalau rasa gembira tepuk tangan, pak pak!

Kalau rasa gembira tepuk tangan, pak pak!

Kalau rasa gembira, begini lah cara nya 

Kalau rasa gembira tepuk tangan, pak pak!





Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!


Saya seorang yang garang tapi dalam masa yang sama saya sebenarnya hati nya baikkk sangat. 





ok. penipu!


Saya seorang yang kurang gemar dengan budak budak tapi dah dekat 5 tahun kau kerja tadika takkan takda sayang pada kanak-kanak kan?






ok. sangat penipu hehehehheeh





Normal sangat la perasaan tu. Marah macamana pun kita pada budak budak. Bila dia sengih macam kerang busuk tahap cipan, cairrrrrrrrrrrrrrrrrrrr juga!



Tapi hati ini dah jatuh saya pada minah kenet seorang ini. dia la penyeri hidup saya yang duka lara ini. Cissss, ayat nak clishe jaaa..



Saya ini tengok je dia membesar depan mata kita. Dulu tolak tolak kita. Akhirnya cikgu ini juga la yang kau sayang kan Izzati.








Mek jati Kelantan tapi kecek KL gak. hahahahaha


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: